Mají Vaše online kampaně dopad tam, kde se zákazníci rozhodují?

Přinášíme na náš trh inovativní řešení.

 

Propojte Vaší online kampaň s miliony nakupujících!

Proč Minute Screen?

[[Kampaň]]

Využijeme v kampani potenciál Vaší silné základny fanoušků na FB a IG

[[Kampaň]]

Spojíme virtuální svět sociálních sítí se zobrazením v reálném prostředí, v reálném čase a se 100% kontrolou obsahu

[[Kampaň]]

Zásáhneme spotřebitele v místě, kde se rozhodují

[[Kampaň]]

Rozšíříme Vaší 360° komunikaci zcela novým a unikátním způsobem

[[Kampaň]]

Zasáhneme nejen "fanoušky a followery", kteří už Vás znají, ale i Vaše nové spotřebitele

Jak to funguje?

[[Uživatelé]]
1.

Vyzvete uživatele k vytvoření obsahu (obrázky, text, video)

[[Sociální sítě]]
2.

Vyberte si z Vám dostupného obsahu na sociálních sítích

[[Moderátor]]
3.

Moderátor obsah umístí do vizuálu kampaně pomocí softwaru Minute Screen

[[Systém]]
4.

Schválený obsah se v reálném čase aktualizuje

[[Obrazovky]]
5.

Obrazovky komunikují přímo se spotřebiteli v místě prodeje

Novinky

Vaše online kampaně můžete pomocí softwaru Minute Screen nyní rozšířit i na obrazovky HUGmarket TV Team umístěných ve 101 prodejnách maloobchodní sítě Žabka. Většina prodejen disponuje dvěma obrazovkami. 

23.05.2017

 

Značky, které jsou silné na sociálních sítích stále častěji přemýšlejí o tom, jak se dostat ke spotřebitelům v místě, kde se o nákupu rozhoduje. Pepsi a Lay´s se díky jejich poslední kampani se soutěží o zájezd na finále Ligy mistrů UEFA do Cardiffu staly v tomto směru průkopníky.

Software Minute Screen jim během kampaně umožňoval ovládat obrazovky společnosti Dynamix media umístěné v obchodním centru Arkády Pankrác ze zvoleného počítače odkudkoliv.

Bylo tak možné použít user-generated-content z Facebooku prakticky v reálném čase. V rámci našeho řešení měl digital manager stoprocentní kontrolu nad kampaní. Sám si vybíral z Facebooku to nejlepší v souladu se záměrem značky.

15.05.2017

 

Nově vznikající síť propojených obrazovek Vám umožní rozšíření kampaní ze sociálních sítí i mimo ně. Ať už chcete oslovit zákazníka v místě prodeje nebo ve venkovním prostředí .

K dispozici Vám budou plochy od společností Dynamix media, Screen Led, Big Media a Bonuss.

Tímto způsobem můžete zasáhnout od stovek tisíců motoristů denně po 9 mil nakupujících, kteří navštíví obchodní centra v této síti měsíčně. 

30.03.2017


 

 

 

                        Naše síť propojených obrazovek

 
 
 

Software Minute Screen umí z jednoho místa přenést kampaň na digitální obrazovky společností DYNAMIX MEDIA, SCREENLED, BigMedia, MediaChannel,  HUGmarket TV Team a BONUSS-CZ. 

 

Kampaň se tak ve stejnou chvíli zobrazí na digitálních plochách v nejnavštěvovanějších obchodních centrech jakými jsou pražské Palladium či Nový Smíchov, klíčových dopravních uzlech, mezi nimiž je například Nuselský most či Wilsonova ulice i lokalit s vysokou koncentrací chodců, ke kterým patří Václavské náměstí.

 

 


dynamix logo 1

screenled1
BigMedia nová JPG 1000 DPI
logo_mch_gradient_cmyk

tvteam_logo_socials

bonuss03

Pilotní projekt

Pilotní projekt nové technologie Minute Screen realizovala agentura Homepage pro značku slaných krekrů Josh! v Bělehradě.

Třítýdenní kampaň na Instagramu a outdoor digitálních obrazovkách bavila město a získala značce 2000 followers prakticky z nuly. Spotřebitelé zaslali přes 300 fotek. Celá kampaň vygenerovala spontánní pozitivní PR o značce.

Kontaktujte nás, rádi Vám o této úspěšné kampani řekneme více.

Pilotní projekt

Petr Ungerman

Petr Ungerman

Moje vize v Minute Screen je propojit oddělené světy on-line komunikace a komunikace na prodejní ploše. Tam se totiž odehrává většina rozhodnutí o nákupu. Pracoval jsem na mnoha značkách (Milka, Staropramen, BeBe Dobré ráno) a vždy jsme se snažili zasáhnout spotřebitele jednou kreativní myšlenkou v TV, digitálu, sociálních sítích, printu, outdooru, v PR i na prodejní ploše. Zejména komunikace na prodejní ploše, kde se rozhoduje, byla vždy pomalá, drahá a exekučně náročná.
 
Díky rozvoji technologií je to nyní snazší něž kdy jindy. Dali jsme dohromady unikátní software s nejkvalitnějšími plochami nejvýznamnějších provozovatelů na českém trhu a nabízíme kampaně spojující on-line s místem prodeje zcela unikátním způsobem.
 
Baví mě měnit zažité vzorce v komunikaci. Pracuji s klienty, kteří mají odvahu zkoušet nové věci a dělat kampaně jinak.
 

Karolína Krejčová

Karolína Krejčová

Moje práce v Minute Screen je velice pestrá. Zabývám se marketingem a obchodem směrem ke klientům a rovněž se podílím na komunikaci naší firmy především v digitálním prostředí.  Je velice zajímavé setkávat se s lidmi ze všech různých sfér ať už ze strany poskytovatelů ploch, klientů či agentur a inspirovat se z těchto setkání.

Při spolupráci využívám nejen svoje organizační a komunikační schopnosti, ale  z velké části i kreativitu. Baví mě brainstormovat nad propojování sociálních sítí s digitálními plochami, tak aby kampaně měly co nejúčinnější dopad podle potřeb klientů.

Do budoucna věříme v rozšíření  společnosti na zahraniční trhy, což by vytvořilo propojené sítě obrazovek ve velice rozsáhlém měřítku a umožnilo digitální komunikaci nabrat zcela nový směr.

Saša Pantelič

Petr Ciska

Já stojím za technickou stránkou inovace Minute Screen. Navrhl jsem řešení softwarové konzole pracující v cloudu tak, aby byla dostupná pro kohokoliv s počítačem připojeným k internetu. Zároveň je pro mě klíčové, aby bylo řešení uživatelsky jednoduché a bezpečné. Díky tomu je tak snadné řídit vaší kampaň na stovkách obrazovek stiskem jednoho tlačítka. A můžete u toho třeba sedět v parku.
 
Moje zkušenosti v IT oblasti jsou rozsáhlé i díky tomu, že jsem žil a pracoval Austrálii. IT mě baví, učím děti programovat a věřím, že pokud umíte s moderními technologiemi dobře zacházet, obrovsky vám usnadní život. Software Minute Screen jsem také s touto myšlenkou navrhl a každou kampaní ho rozvíjím dále…

Kontakt

1487789376_facebook  1487789517_linkedin  

Pozn.: položky označené * jsou povinné.